Attipas - pierwsze butki jak marzenie

by - kwietnia 23, 2014

Pierwsze buciki.
Kiedy kupić?
Im później tym lepiej !!!
Im dłużej małe stópki mogą pozostać na wolności tym lepiej dla ich rozwoju.

But usztywnia, ogranicza stopę.
Podeszwa tamuje doznania.
Dla dziecięcych stópek najlepszy jest bezpośredni kontakt stópki z podłożem.
Podłożem zmiennym, różnofakturowym.

Dziecko które jeszcze nie chodzi samo, stawia pierwsze kroczki i bardzo często zmienia pozycję:
czworaki, klęk, siad prosty, siad klęczny, stanie i tak w koło i w koło potrzebuje ogromnej swobody ruchów stopy.


Jednak przemieszczanie się zupełnie boso nie zawsze jest możliwe choćby ze względu na temperaturę.
Przemieszczanie się zaś w rajtkach czy skarpetach bez ABS -ów a czasem nawet z nimi bywa niebezpieczne bo dziecięce nóżki rozjeżdżają się i ślizgają po płytkach, panelach czy parkiecie.


Butki typowo niemowlęce których mamy sztuk 3 choć wyglądają na nóżce ślicznie są przy naszej Ali zupełnym niewypałem. No poza chwilami kiedy jest na rączkach i nie ma większego kontaktu z ziemią :P


Dlaczego ?
(nie wszystkie mają tyle minusów ale każde choć jeden):
- są niestabilne - robione na wzór butów dla dorosłych więc podeszwa jest wąska i stópka niebezpiecznie się gnie na boki
- spadają co chwilkę
- śliskie - mimo podeszwy ABS
- utrudniają wstawanie z czworaków


A jakie jest NASZE rozwiązanie idealne dla dziecka które jeszcze butów nie potrzebuje za to potrzebuje trzymającego się łapek, zapewniającego komfort oraz bezpieczeństwo stopie wdzianka na małe stópencje ? 


ATTIPAS - ki
buciki - niebucikowe
są a jakby ich nie było
niezauważalne, nieprzeszkadzające
elastyczne
leciutkie jak piórko
a do tego rozbrajająco urocze :):):)
Długo, długo nie będzie dla małej Alicji lepszego rozwiązania :)


" Attipas to popularne na całym świecie obuwie dziecięce, opracowane z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie stóp naszych pociech." 
źródło ATTIPAS


 "Obuwie Attipas zapewnia nie tylko idealne warunki mechaniczne, ale też te często ignorowane – pozwalające na stymulację zmysłów dziecka – czucia i równowagi. "
źródło ATTIPAS


Ja jestem zachwycona.
Ala też !!! Dlaczego bo nie są dla niej przeszkodą w zdobywaniu, odkrywaniu, permanentnym ruchu.


 Butki są też bardzo wygodne przy zakładaniu wciąga się ja po prostu jak skarpetkę, a kiedy wskoczą na swoje miejsce już tam siedzą.
Maluszek (przynajmniej mój) nie jest w stanie samodzielnie ich zdjąć :) 


Co nie bez znaczenia dla mnie są stworzone z nietoksycznych materiałów najwyższej jakości:
Warstwa wierzchnia:
- bawełna 80%,
- elastan 17%,
- przędza gumowa 2%,
- przędza poliuretanowa 1%

Podeszwa:
- silikon 100% (nietoksyczny)


Butki produkowane są w 4 rozmiarach i przeznaczone dla dzieci do 3 roku życia.
Szkoda bo jestem przekonana, że i mój starszak byłby w niebo wzięty gdyby mógł po domu zasuwać w takich kapciuszkach.


Alicji służą zarówno jako obuwie indoor jak i outdoor.
W końcu kontakt z gruntem ma tylko kiedy jest sucho i cieplutko :)


Pozdrawiamy serdecznie :)


Przypominamy też o trwającym konkursie
szczegóły tu

A może spodoba Ci się także

10 komentarze

  1. Świetne te buciki...idealne do chodzenia:)))))Bo widzę że podeszwa nieprzemakalna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podeszwa jest cała w maleńkie otworki więc butki są przewiewne a tym samym nie całkowicie nie przemakalne :) Ale to dla nas nie problem bo Ala i tak po wodzie nie chodzi :)

      Usuń
  2. Śliczne te buciki...My zazwyczaj mieliśmy skarpetki z antypoślizgiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamo Kus... Ty to mnie z torbami puścisz :P śliczne te buty i zdrowe! tylko czemu takie drogaśne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już pytanie nie do mnie :)
      Faktycznie cena jest dość wysoka jak na nasz portfel :)
      Ja w butkach jestem zakochana po uszy i lepszych dla Ali bym nie znalazła ale my swoje wygraliśmy :)

      Usuń
  4. Od dawna się na nie zamierzam - są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się zamierzyć, ja też od dawna się w nie wpatrywałam :)

      Usuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.