Gimnastyka ze smykiem, dla smyka - PSS etap II

by - kwietnia 22, 2014

Po pierwsze z góry przepraszam za jakość zdjęć.
Jednak to był szczyt moich możliwości.
Naprawdę zrobienie zdjęć samowyzwalaczem aby pokazać nasze GIMNASTYCZNA akrobacje to był nie lada wyczyn :)
Ostatnie 2 tygodnie można podsumować jako WORKOUT na nonstopie :P
Fizycznie i organizacyjnie.
Nie dość, że święta za pasem i porządki zrobić trzeba było gruntowne (a to już było spore wyzwanie) to jeszcze kulinarnie trzeba było poczynić to i owo.
Wystartować z konkursem na Kusówce.
A w dodatku GIMNASTYKOWAĆ się ze Smykiem i dla Smyka :)
Wiadomo w zdrowym ciele zdrowy duch !!!
Jak mamusia się porusza to energii więcej ma, weselsza jest i endorfinki zaczynają buzować :)
A jak Smyk się porusza to nie dość że uhahany to jeszcze spożytkował energię w sposób właściwy a nie przyprawiający mamusikę o zawrót głowy :)
Same plusy !!!

GIMNASTYKA W DOMU
Alicja

1. Schody 
Nie wiem czy to było mądre z mojej strony ale nauczyłam Alusie po schodach wchodzić.
Załapała w mig. Kuszona zabawką potrafi na nasze 2 piętro wyjść sama :)
Dobry sposób pt. "Jak zmęczyć dziecko podczas deszczowych dni"  :P 


2. Hopsia hopsia
To najnowsze odkrycie Alusi.
Wstaje w łóżeczku i na hasło hopsia hopsia sprężynuje góra - dół na nóżkach 
zaśmiewając się przy tym w głos :)
Oczywiście publika i oklaski są elementem niezwykłej wagi :)

3. Przemieszczanie się dwunożne
Jeśli chodzi o chodziki jestem bardzo na NIE.
Ale moje dzieci i tak moje NIE mają w nosie i każde z nich znalazło sobie świetną alternatywę.
Ala np spycha stolik edukacyjny na panele, wstaje i zasuwa.

Ala + Mama

1. Samolocik - wersja bobas
Mama ćwiczy ręce (jakby od noszenia nie miała ich wystarczająco mocnych:P)

2. Pokonywanie przeszkód
Ala pokonuje przeszkodę, przeszkoda odpoczywa :P

3. Leci rakieta
Ala zwiedza kosmos, mama ćwiczy brzuch

4. Buziolki
Nie wiem co ćwiczy ta figura ale bawimy się przy niej rewelacyjnie :)

5. Mosteczek
Mama ćwiczy mięśnie pupy :P

6. Akuku inaczej
Ala ćwiczy mm brzuszka i szyjki

7. Leci ptaszek do nieba
Alusia ćwierka, mama ćwiczy ręce

Wojtuś + Mama

1.  Zadanie Wielkanocne
Koszyczek wielkanocny u nas szykuje się właśnie tak :P

2. Wymachy

3. Rowerek

4. Fiku miku

5. Na kolankach góra - dół
(Chyba najtrudniejsza zadanie jakie postawiłam Wojtusiowi)

6. Samolocik wersja dla starszaka
a) z trzymaniem
b) pełen odlot :P

7. Mostek

8. Pompki
To ćwiczenie wykonałam tylko raz bo okazało się kiepskim pomysłem dla mojego kręgosłupa przy takim obciążeniu :P

9. To co tygryski lubią najbardziej

10. Stanie na jednej nodze

11. Wyskok

12. 
Ala + Wojtuś + mama
(tak zmieniam pieluszki :P)

13. Gra w kosza 
wersja indoor

14. Fikołek powietrzny


GIMNASTYKA NA POWIETRZU

Alutka
1. Gimnastyka paluszków
koordynacja oko - ręka na bardzo wysokim poziomie
koordynacja ręka - buzia na jeszcze wyższym :P

2. Zjeżdżalnia
(oczywiście z mamą ale takiego zdjęcia już zrobić rady nie dałam :P)

3. Trampolina 
Wyzwanie dla maluszka, ślisko i mało stabilnie acz bezpiecznie :)

4. Trampolin dwa
bo w towarzystwie skacze się znacznie lepiej :)

5. Wspinaczka wysokogórska po linie

6. Zjazd
Bo w grupie motywacja jest większa :)
(Proszę zwrócić uwagę na samodzielnie założone kalosze :P)

7. Rowerek

8. Skok przez wielką wodę :)

9. Skok przez przeszkodę klasy GRAND PRIX

10. Równowaga
poleciłam Wojtusiowy trzymać rączki na boki dla lepszej równowagi
a on chwilę później po tejże ławce biegał i skakał :P

11. Wycieczki
to chyba nasza ulubiona forma rodzinnej aktywności :)


Na koniec polecę jeszcze wspaniałą książkę do Baraszkowania.
od niemowlaka do starszaka
każdy maluch będzie zachwycony
moje dzieci uwielbiają !!!



Lubimy ruch.
Lubimy świeże powietrze.
Powietrze którym u nas można oddychać pełną piersią.
Pozdrawiamy

A może spodoba Ci się także

17 komentarze

  1. no to mi po Waszej gimnastyce też buzia opadła do podłogi :D zacznij już myśleć nad kolejnym tematem zabaw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe :) Nie mam już chyba pomysłu może tym razem Wasza kolej :)

      Usuń
  2. a fikołek powietrzny uwielbiam ale jeszcze się nie odważyłam go zrobić z synkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dziecko takie rzeczy robi, że strach się bać ten fikołek to pikuś :P

      Usuń
  3. Gimnastyka wersja bobas to my mamy prawie codziennie, chyba, że młody postanowi spalić tłuszczyk u taty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba każda mama będąca w posiadaniu bobasa nie musi się specjalnie trudzić aby zapewnić sobie codzienną porcję gimnastyki :)

      Usuń
  4. Jesteś genialna, wiesz! A przez kalosze prawie obudziłam Młodego :) //Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne zestawienie!! Gratulacje :) Fikołki powietrzne tez uwielbiamy robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ciężko to ująć że tak powiem, bo szaleć i ćwiczyć to jedno ale to uchwycić to zupełnie inna bajka :) Dziękuję :)

      Usuń
  6. Ale świetne ćwiczenia :) moje dzieci uwielbiają taki samolot robić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja chyba inaczej nie umiem jak coś robię to pełną parą :)

      Usuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.