Polowanie na literki

by - maja 25, 2015



Dziś podsuwam Wam dwa bardzo proste i nie wymagające dużego nakładu pracy pomysły na zabawy z literkami. Polowanie na literki czas zacząć.





MAŁE - DUŻE

Na kartce przy pomocy pieczątek (choć można to zrobić równie dobrze przy pomocy mazaka :)) po jednej stronie w kolejności alfabetycznej odbiłam duże litery. Po drugiej stronie natomiast odbiłam małe literki w kolejności przypadkowej.
Zadaniem Wojtusia było odnalezienie wszystkich par. Tu dla ułatwienia kierowałam go tak aby zaczął od literek które zna a następnie od tych które są do siebie podobne w wersji małej i dużej. I tak po 3 minutkach całe zadanie zostało wykonane.
Ja ze względów ekonomicznych każdą taką pomoc laminuję, przez co staje się ona wielokrotnego użytku można sobie jednak znakomicie poradzić wkładając kartkę w zwykłą koszulkę :)



Gdzie jest E/e ?
Kartkę podzieliłam na 35 kwadratów a następnie w różnych miejscach odbiłam małą i duża literkę E.
W pozostałych polach odbiłam inne samogłoski. Po za laminowaniu poleciłam Wojtusiowi zakreślenie miejsc w których widzi literkę E lub e. Możemy tak stworzyć karty pracy dla całego alfabetu.



Proste i przyjemne.
Polecamy polowanie na literki zabrać w podroż - z literkami nigdzie nie jest nudno :)

A może spodoba Ci się także

1 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.