Komiksy są super - nowości listopadowe

by - listopada 30, 2018


Dziś zajrzymy do Mikołajowego worka. Ponieważ seria Komiksy są super! przyjęła się u nas rewelacyjnie. To Wojtko który wypatrzył na okładce kolejny tom obu tytułów jakie zagościły w naszym domu, zamówił sobie kolejne części w liście do Mikołaja. 
Kto nie czytał poprzedniego wpisu zapraszam tutaj, tam poczytacie więcej o samej serii i o innych tytułach jakie można w niej znaleźć. Wpis był całkiem niedawno, dziś drugi  a ja już mam przecieki, że kolejne tytuły w natarciu. Bardzo się cieszy, bo czuję że to będzie długa i owocna przygoda i przyjaźń mojego dziecka z tymi lekturami. Sama jako dziewczynka miałam wielka kolekcję "Kaczorów Donaldów", strasznie mi się podoba zamiłowanie Wojtka do tych publikacji. 



Uwielbiam te niekontrolowane wybuchy śmichu Wojtka, i ciche hihi spod kołdry. 
Albo co chwilę padające "mamo, mamo patrz co on zrobił", albo "słuchaj tego"...
Kiedy na niego patrzę, na te iskierki w oku mam przed oczami siebie z warkoczykami :)

Szkoła wygłupów to 2 album pełnej humoru opowieści dla dzieci i dorosłych. Rebeka jest bardzo chorowitym dzieckiem, przez co rzadko kontaktuje się z rówieśnikami, za to ma wiernego kompana Mikroba Ernesta, który uczy dziewczynkę jak toczyć batalie z wirusami i bakteriami.  
Kiedy nadchodzą wakacje, tata zabiera Rebekę nad morze, do czarodziejskiego królestwa chodzących kamieni. Później, w szkole, dziewczynka poznaje najwspanialszego nauczyciela na świecie! Niestety, zaraz potem dziadek Rebeki zaczyna chorować, bohaterka rusza więc w daleką podróż, aby uratować ukochanego dziadka żartami i dobrym humorem... 
Album zbiorczy zawiera trzy tomy oryginalne: W krainie chodzących kamieni, Szkoła wygłupów i Kram z żartami. 

Ja też obdarzyłam tą różowowłosą kruszynkę wielką sympatią, bardzo podoba mi się pomysł na te komiksy i to że są to wydania seryjne. 







Jeżeli lubicie gagatków i nicponiów oraz och rozbrajające przygody Ptyś i jego czworonóg Billy zapewnia Wam długie i radosne chwile spędzone w towarzystwie literatury.
Śmiech to zdrowie to już drugi tom w serii. Jest ciekawie, dynamicznie, o nudzie nie ma mowy. Tu żart goni żart, a psota psotę. Bohaterzy jednak wzbudzają sympatię i nie sposób ich nie polubić.
Album zbiorczy zawiera trzy tomy oryginalne: 
Śmiech to zdrowie!, Buff Halo Bill? i Cztery pory roku. 








A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.