Bocianie mobile - szablon do pobrania

by - lutego 22, 2019



Dziś piękne bociany, które wypatrzyłam na Amazonie (KLIK) - oczywiście takie cudne wiosenne mobile można kupić za jedyne 47 dolarów. Ale można też zrobić :P
Świetnie się prezentuje jako ozdoba okienna. Jeżeli macie w domu bobasa, noworodka, bociany się wyśmienicie wpasują jako mobile nad jego główkę. Ślicznie się kręcą a barwy są jak najbardziej black & white. Proponuję dodatkowo maluszkowi zrobić jednego bociana z białym wiatraczkiem od dołu a drugiego z białym wiatraczkiem od góry. Leżąc będzie miał ciekawszy obraz do rejestrowania.
Szukałam gotowego szablonu do stworzenia bocianów, przeszukałam Pintrest i nic z tego.
Wszystko płatne i gotowe do kupienia. 
Co odkryłam to fakt, że wiatraczki są rozmaite:
    livingly
KLIK                                    KLIK

Skoro tak wystarczyło znaleźć odpowiadający mi wiatraczek i gotowe. Reszta elementów jest banalnie prosta. Jeżeli chodzi o projekt do stworzenia samego wiatraka to znalazłam go TUTAJ, są tu też inne szablony, jeżeli Wam odpowiada inny, można go tam pobrać. Przerysowałam szablon na swoją kartkę i jest. Resztę elementów stworzyłam w Paincie :)

Kto ma ochotę na gratisowy szablon zapraszam do pobierania

A jak zrobić bociana ?
Nic prostszego zapraszam na seans:)


A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.