Milusia szopka dla dzieciaczków :)

by - grudnia 02, 2013

Kiedy w zeszłym roku buszując po internecie zobaczyłam TEN WPIS byłam zachwycona.
Pomysł był idealny i obiecałam sobie wykorzystać go w kolejnym (czyli tym) roku.
Milutka, mięciutka i piękna szopka dla malucha.




 Dodatkowo do naszego adwentowego zestawu dołączyłam (zeszłoroczną) drabinę z Jezuskiem schodzącym z nieba do żłóbka. Myślę, że to nadal najbardziej przemawiające do Wojtka przedstawienie okresu oczekiwania na nadchodzącego Zbawiciela :)



Bardzo fajny pomysł z którego na pewno skorzystamy znalazłam także TU - zajrzyjcie koniecznie :)

A może spodoba Ci się także

2 komentarze

  1. Szopka wyszła wspaniale! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku mamy szopkę wydrukowaną, ale za rok na pewno pokuszę się o uszycie własnej. Jako zagorzała fanka filcu nie odmówię sobie tej przyjemności! :)

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.