Seria Nostalgia - czyli klasyczne opowieści z disneyowskich filmów

by - września 03, 2020



Wiem, że są tacy których Disneyowska estetyka irytuje, że są książki ambitniejsze, mniej przesłodzone a nawet tak mądre, że nie potrafię ich sedna odkryć ja, ani moje dzieci. I niech sobie myśli kto chce i co chce, ja Disneya uwielbiam niezmiennie od niemalże 30 już lat. Być może dlatego, że to świat mojego dzieciństwa, opowieści tak książkowe jak i ekranizacje na których się wychowałam i przy których przelałam nie jedną łzę. Dziś nowa seria Harperkids, która mam nadzieję, będzie rosła w siłę i zasilała stale naszą biblioteczkę. Seria który przywołała wiele pięknych wspomnień. Choć tym razem ilustracje nie są kadrami z filmów, są piękne wyważone kolorystycznie, przypominające dawne ilustracje z dzieciństwa moich rodziców lub nawet dziadków.
I jeżeli mogę się odnieść do dzisiejszych bajek kinowych oraz telewizyjnych obawiam się, że niewiele jest takich które urokiem, magią czy głębią a nawet mądrością mogą konkurować z tymi które wydawnictwo Egmont wydało na nowo.
Książki są mniejsze i cieńsze, jednak niczego w nich nie brakuje. A ten format sprawia, że prościej nam będzie je zabrać do plecaka, czy na wakacje.
Dzięki tym wydaniom ukochane adaptacje kinowe możemy mieć zawsze przy sobie i wracać do nich w każdej chwili. Seria która łączy pokolenia, pozawala cudownie spędzić razem czas.

Piękna, mądra i pouczająca opowieść. Daj się porwać tej chwytającej za serce opowieści i bohaterom, którzy zaprowadzą cię w głąb lasu. To właśnie tam mieszka niezwykły jelonek Bambi. Opatrzona klasycznymi ilustracjami z lat czterdziestych historia Bambiego to jedna z ulubionych baśni dzieci na całym świecie.
 
 

 
 

 
 
PINOKIO
Pinokio to jedna z najbardziej wzruszających klasycznych historii. Przeżyj raz jeszcze niezapomniane przygody z pajacykiem, który mimo że jest drewnianą zabawką, musi zmagać się z ludzkimi słabościami, by w nagrodę za dobre postępowanie stać się prawdziwym chłopcem.

 

 

 

A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.