Laurki - kwiaty jak malowanie :)

by - stycznia 14, 2016

Wczoraj było dla starszaków dziś pościk dla maluszków.
Każdy bombelas który da rade trzymać pędzel w ręce może bawić się dziś z nami :)

1) Kwiatuszek nr 1
Potrzebujemy:
- Dwie rolki papierze toaletowym
- Kawałek styropianu
- Patyczek
- Guziczki
- Taśma malarska
- Nożyczki
- Farbki
- Pędzelek
Zaczęłam od porozcinania rolki po papierze toaletowym z obu stron niemalże do połowy.
Następnie pocięte kawałeczki odgięłam tak aby powstał kwiatuszek a Alusia pomalowała, jak umiała :)




Na drugiej rolce z taśmy malarskiej wykleiłam słoneczko.
Następnie Ala pokryła całość żółtą farbką. A kiedy wszystko podeschło odkleiłam taśmę i powstały piękne promyczki. Do środka rolki włożyłam kawałek styropianu.


Kiedy wszystko wyschło, połączyłam jeden element z drugim patyczkiem. A styropian przykryłam kawałkiem papieru i guziczkami. 

2) Kwiatuszek nr 2
Potrzebujemy:
Dwie rolki po papierze toaletowym
Nożyczki
Klej
Koralik
Farbki
Pędzelek
Patyczek
Styropian
Guziczki
Tym razem rozpoczęłyśmy od pomalowania wazonika na czerwono. Jednak zanim Ala zaczęła malować wykleiłam taśmą malarską serduszko. Kiedy farbka podeschła odkleiłam taśmę.



Drugą rolkę pocięłam na krążki. Krążki Alusia pomalowała a mama skleiła w formę kwiatuszka. Dodatkowo z przodu dokleiłam koralik. Cały kwiat osadziłam przy pomocy kleju na gorąco na patyczku a potem wcisnęłam w styropian w drugiej rolce. Styropian jeszcze pokryłam guziczkami i gotowe.
 


3) Kwiat nr 3
4 talerzyki papierowe wycięłam tak aby każdy kolejny z nich był mniejszym kwiatem.
Do ozdabiania użyłyśmy gąbeczki na patyczku i różnokolorowych farbek.
A kiedy kropeczki wyschły całość połączyłam i tak nam powstał cudny wielkoformatowy kwiat :)









Udanego tworzenia :)


A może spodoba Ci się także

1 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.