Laurki kwiaty od starszaka

by - stycznia 15, 2016

Wczoraj była inspiracja dla maluszków to dziś znów dla starszaków :)
W tym roku u nas kwieciście, bo tyle ciekawych i prostych pomysłów znalazła, że już dalej nie szukałam. Każdy inny, aby było ciekawiej i nie mechanicznie przy tworzeniu.
Zapraszamy :)

1) Kwiecisty witraż
Na kartce A3 naszkicowałam kwiat, a następnie powycinałam go na formę witrażu.
Kolejną rzeczą było przygotowanie dla Wojtusia kwadratów z prasowanej bibuły.
Natomiast resztę dzieła wykonał Wojtuś, czyli powyklejał kwiat wedle własnego zamysłu.




2) Różyczka
Nie wiem czy efekt końcowy przypomina różę, jednak taki był zamysł. Jednak oryginał był zszywany zszywkami a ja chciałam sobie poradzić klejem. Tak czy siak bardzo mi się końcowo kwiat podoba. Do jego stworzenia będziecie potrzebowali krótszych i dłuższych paseczków. Jednokolorowych lub wiele jak Wam się podoba. Z paseczków tworzymy pętelki. A następnie przyklejając w koło tworzymy kwiat.
W środku doklejamy Wikolem guziczki, duży i mały.
Łodygę możemy zrobić ze zrolowanej bibuły i dokleić listki z papieru kolorowego lub jak my z zielonej cieniutkiej pianki pcv.





3) Kwiat z płatków
Z płatków kosmetycznych. Płatki składamy w tak aby powstał rożek i obwiązujemy niteczkę. I tak czynimy z 8 -10 płatkami. Wszystkie razem stworzą kwiat. Przyklejamy je w koło a na środku doklejamy kółeczko wycięte najlepiej z filcu. Dodajemy łodygę i listki. Gotowe.

Zapraszamy do wspólnego tworzenia i przywoływania uśmiechów na twarzach obdarowanych :)

A może spodoba Ci się także

2 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.