My Little Pony - Kalendarz 2017

by - października 05, 2016


Powiecie, że oszalałam no i może macie rację. Oto mój nowy kalendarz na 2017 rok :)
I nie żebym była specjalną fanką My Little Pony lub jak mawia moja 3 letnia Alicja Mali Fofony ale kalendarz w mojej pracy to niezbędnik. A kiedy ma się czasem podczas zajęć taką mała księżniczkę i wielbicielkę kucyków jak ja warto mieć pod ręką coś czym można ją zająć. 
Nieźle sobie to obmyśliłam hmm ?

Kalendarz jest wypełniony małymi tęczowymi konikami które nie tylko informują właściciela o różnych mniej lub bardzie znanych świętach i uroczystościach ale także raz w miesiącu mają dla niego ciekawe rady i pomysł. Np jak zrobić sobie darmowe hantle, jak wyhodować cytryny, jak zachować wakacyjne wspomnienia w pięknej oprawie a może macie ochotę się dowiedzieć jaki jest przepis na smakowite ciasteczka cynamonowe. Rady są dostosowane do pór roku i są naprawdę ciekawe, kreatywne i zachęcają do twórczych aktywności i spędzenia wolnego czasu nieszablonowo.
Mamy tu skrócony kalendarz na 2017 i 2018 rok, miejsce na plan lekcji a także na adresy. Na każdej z rozkładówek natomiast znajdźcie tygodniowy plan. Oczywiście nie zapomniano też o imieninach.
Rewelacyjny prezent dla każdej fanki słodkich kucyków :)












My Little Pony. Kalendarz 2017
Seria wydawnicza Kalendarz
Bohater / Program wydawniczy My Little Pony
Ilustrator Hasbro
Oprawa MIĘKKA
Liczba stron 160
Wiek dzieci 8-12 lat

A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.