Dwa baranki domowej roboty :)

by - kwietnia 06, 2015



Troszkę musztarda po obiedzie wyskakiwać teraz w drugi dzień świąt z barankami.
Jednak szkoda żeby kreatywny post się zmarnował a zawsze możecie go wykorzystać od tak w związku z wiosną lub całkiem bez związku. Pracy i gimnastyki plastyczno - manualnej nigdy za wiele.




1) Baranek z wełenki
Wycinamy z tektury tułów wraz z głową.
Głowę Wojtuś pomalował na różowo i to samo zrobił ze spinaczami które staną się nogami baranka.
Kiedy farba wyschła, przykleiłam nogi (co prawda nie te pomalowane ale także spinaczowe :P).
Kolejny i ostatni już etap to wysmarowanie baranka klejem i owinięcie go grubą warstewką wełenki.





2) Baranek z patyczków do uszu
Tym razem osobno wycięłam tułów a osobno głowę.
Patyczki pocięłam jak widać poniżej.
Sposób przyklejania również widać. Wojtuś troszkę kleił troszkę podawał patyczki.
Na końcu głowę przytwierdziłam do tułowia, domalowałam buźkę.
Przykleiliśmy nogi i kokardkę i gotowe :)



Baranek na dwa sposoby - a w zasadzie to owieczka :)
Jak po świętach czy równie ociężale jak ja ?

A może spodoba Ci się także

3 komentarze

  1. Słodkie, ale w końcu wiosna przyjdzie i trzeba będzie je na pastwisko wyprowadzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny pomysł ;-) spróbujemy i my :-) pozdrawiam Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale pracochłonne! Gratuluję cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.