Imiona śliczne jak malowanie - Sklejaki

by - października 16, 2014

Już od dłuższego czasu za mną chodziły.
Raz myśl o nich oddalała się innym razem wracała.
Jednak cały czas nie byłam zdecydowana.
Z materiału ? Z filcu ? Ze sklejki ? Z drewna ?
Wiązane ? Klejone ?
Z ozdóbkami czy bez ?
Gładkie czy pstrokate ?
Ponieważ zachwyt i brak zdecydowania były na równi, cały czas zakup imion odkładałam na później.
Ostatnio przy okazji jakiegoś konkursu gdzieś kontem oka dostrzegłam cudowny napis "Basia" stworzony przez Panią Kamilę & Sklejaki.
Kiedy zajrzałam z ciekawości na jej fun page wszelkie pytania i wątpliwości zniknęły, byłam pewna
TYLKO TE, TYLKO TU !!!



Wszystko było (i jest) takie jak chciałam.
Materiał - drewno, trwałe, solidne, a jednocześnie wykrojone w sposób który nadaje mu lekkości.
Prosta forma, brak zbędnych elementów (tak niepotrzebnych w naszej wspólnie dzielonej przestrzeni), Elegancja, precyzja wykonania, ciekawe zestawienia. Wszystko ze smakiem i gustem.
Dlatego też kiedy Pani Kamila zapytała o wytyczne co do imion podałam tylko kolorystykę co do reszty zdałam się na Sklejakowy dar tworzenia.
Mój zachwyt kiedy zobaczyłam gotowe literki na zdjęciu był wielki ale zdjęcia nie oddają w pełni ich urody kiedy otworzyłam przesyłkę moja radość była ogromna. A Ala od razu porwała literkę A (taka intuicja :P) i zaczęła z nią biegać po podwórku. Wojtuś natomiast ciągle czyta:
A jak Aliczja, W jak Wojtek






Jak widać wyglądają cudnie z każdej perspektywy a do tego świetnie trzymają się ściany.
Przeszły wielokrotne testy i próby wytrzymałościowe  i ani drgną.
Cudownie wpisały się w kącik sypialniany naszych szkrabów. Z czasem na pewno powędrują z nimi do ich pokojów. Nie ma w nich grama infantylności więc myślę, że nawet nastolatek się ich nie powstydzi. Romantyczna i dziewczęca Alicja oraz pełen pozytywnej energii chłopięcy Wojtek.
Cudowny pomysł na prezent.
My na pewno za jakiś czas zgłosimy się do Sklejaków po jeszcze jedno imię, rzecz jasna jak Bóg pozwoli.




  

Jak widać nawet można się do literek tulić :) Są takie wspaniałe :)
Ja się do nich uśmiecham każdego ranka :)
Przypominam, że w naszym konkursie będzie do wygrania Sklejakowy kotek do samodzielnego ozdabiania.
Pozdrawiam

A może spodoba Ci się także

17 komentarze

  1. Świetne są te literki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. my też czekamy na nasze imię :) Nie mogę się już doczekać!

    PS. nie podoba mi się baner! Trzy Wojtki i jedna Alusia. Strajkuje! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to mnie zastrzeliłaś, czary mary jakieś czy co, dałabym sobie głowe uciąć ze bylo caly czas dwa na dwa. Nie mam pojecia jak to sie stalo !

      Usuń
  3. Super, że nie trzeba wiercić ścian żeby je powiesić. Są naprawdę rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie dlatego te materiałowe mi nie pasowały :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziekuje, na razie mozecie puscic pkanuje 3 lata przerwy :)

      Usuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.