Jesiennych pomysłów artystycznych na nudę sztuk kilka...

by - października 28, 2014

Nie udało mi się uwiecznić wszystkich naszych działań, za to efekty końcowe są godne pokazania co też czym prędzej czynię.
Oto, połowa z tego co udało nam się stworzyć przez ten szalenie dłuuuuuuugi tydzień :)
Może kogoś zainspirujemy nawet, kto wie :)


1
Jesienny pejzaż


2
Odbijanki, malowanki

3
Wyrywanki/naklejankia

4
Wiewióra

5
Pogoda za oknem

Niedługo pochwalimy się drugą częścią prac oraz naszą nową galerią naścienną w pełnej odsłonie :)
Pod warunkiem, że zmusimy tatusia do zajęcia się wiertarką :P

A może spodoba Ci się także

14 komentarze

  1. Rewelacyjna zabawa! Brawo dla mamy za kreatywność! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do papugowania :) Troszkę nam to zajęło zwłaszcza wyklejanie listków (3 dni :P) ale było warto galeria wygląda pięknie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. W efekcie tak, ale mozolnie było bardzo a może nie tyle mozolnie co rozciągle :P

      Usuń
  3. A my właśnie zgapiliśmy pomysł :))) I chwilę temu skończyliśmy zabawę z liśćmi, farbkami, klejem...

    OdpowiedzUsuń
  4. przypomniałaś mi moje dziecięce lata - również robiłam pejzaże z przyklejanych liści :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też stąd moja inspiracja z tym, że ja byłam wtedy starsza i sama tworzyłam :) Tak 100% sama myśle, że może zapał do tworzenia w dzieciach nie przeminie :)

      Usuń
  5. Swietne pomysly. Niestety ta pogoda za oknem sie zgadza w 100%. U nas dzisiaj okropnie padalo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My się chyba tak wymijamy, jak u nas słońce to u Was deszcz, i na odwrót :)

      Usuń
  6. Świetny pomysł na zabawę w deszczowe dni :)
    Ja pamiętam jak jeszcze byłam mała również odbijałam liście :P
    Pozdrawiam :)
    testacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.