Ptasie mobile - koliberki

by - czerwca 12, 2018


Było mobile Wojtka, które wykonał sam dla zainteresowanych (KLIK), a dziś mobile Alusi które wykonałam ja :)
Myślałam, dumałam i ostatecznie decyzja musiała zapaść między motylami i ptaszkami. Jako że motylki są wszędzie i owędzie to wybrałam kolibry. Potrzebujecie kolorowych szablonów oraz szablonu z kolibrem (poniżej jest już złożony na pół) a także skrzydeł.


Takich par koliberek+ skrzydełka wycięłam 6. 

Po złożeniu koliberka wycięłam w grzbiecie otworek do którego wkleimy skrzydła.

Skrzydełka wsuwamy w otwór po czym sklejamy dwie połowy ptasiego szablonu.


Ja skleiłam je tylko do ogona, ogon pozostawiałam rozłożony. Sklejone ptaszki do wyschnięcia kleju spięłam spinaczem. 


Dziurkaczem zrobiłam dziurkę, przewlokłam niteczkę o wszystkie ptaszki na różnych wysokościach przywiązałam do wieszaka. 




Teraz tylko trzeba ptaszki swobodnie zawiesić pod sufitem i wpuścić do pokoju wiaterek <3

A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.