Wyjątkowy prezent dla rodziców

by - czerwca 19, 2018


Wszyscy rok rocznie, głowią się co dać na prezent mamie a co z okazji dnia ojca ofiarować tacie. 
Ja odkąd mam dzieci na rolę mamy i taty moim życiu patrzę zupełnie inaczej. Doceniam to, na co jako dziecko czy nastolatka nie zwracałam uwagi. Te setki wyrzeczeń, nieprzespanych nocy, trudów, stresów i wysiłku jaki musieli włożyć abym mogła stać się tym kim jestem. Teraz już doskonale wiem jak to smakuje choć zapewne te najtrudniejsze wyzwania dopiero przede mną. Jak to mawiają "małe dzieci, małe problemy". Jednak dzięki temu, że już wiem jak to jest nie mam dylematu co im dać w podzięce. Fotoksiążka to już nasza coroczna tradycja, bo te wszystkie chwile które mogłam uwiecznić gdy są z nami ale i te kiedy być tu nie mogą tworzą wspaniały prezent, spersonalizowany do granic możliwości. Bardzo osobisty i sentymentalny. Chwile do których chce się wracać, zwłaszcza te najbardziej ulotne, jak pierwszy rok z życia dziecka, które już potem tak szybko się nie zmienia, to wszystko jest bezcenne, a fotoksiążka ofiarowuje nam to na zawsze.
To najpiękniejsze podziękowanie dla rodziców. 

Printu utrwala nam te emocje, momenty i kadry w możliwie najpiękniejszym wydaniu. 
W twardej oprawie na której tak z przodu jak i z tyłu widnieją nasze fotografie. Na doskonałej jakości papierze oraz pięknym wyrazistym wydruku a także w naszym ukochanym formacje 30x30 (choć są i inne wersje). 

Polecam Wam gotowe szablony, z których ja zawsze korzystam (nasz szablon to MOMENTY WARTE ZAPAMIĘTANIA) bo sama nie jestem w stanie wszystkiego zgrać, zwłaszcza jeżeli zależy mi na czasie. Zresztą po co mam ślęczeć godzinami nad dogrywaniem detali, skoro mogę wszystko zrobić dosłownie w 40 minut, tak jak to miało miejsce tym razem. Nad szablonami pracują specjaliści którzy robią to zawodowo, wiedzą co i jak, a także mają wizję całości. Mało ciekawie wygląda książka, która nie jest spójna a strony są stworzone od Sasa do Lasa. W dodatku szablony można zawsze edytować i naciągać pod swoje potrzeby, tak jak tylko Wam się podoba.
Przy czym szablonów jest taka ilość, że nie sposób chyba nie znaleźć czegoś pod swoje oczekiwania. Każdy szablon można podejrzeć na stronie PRINTU. 




Do wyboru macie trzy formaty 20x20, 25x20 oraz 30x30. Oprawa może być miękka, twarda lub płócienna. Natomiast papier matowy lub błyszczący. 



Możecie dodawać sobie strony, zmieniać szerokość, wysokość zdjęć, dodawać dowolne elementy, edytować napisy, zmieniać czcionki. Przestawiać zdjęcia i dowolnie je podmieniać. 
Wszystko jest bardzo proste i intuicyjne. 



Książkę tworzycie online i wszystko się tam zapisuje, możecie wracać do projektu dowolną liczbę razy i wtedy kiedy czas Wam na to pozwala. Bardzo wygodna forma a obsługa programu jest banalnie prosta i szybka. 




Uwielbiam robić takie niespodzianki, które są pewnikami i zawsze wywołują uśmiech a przeglądane są setki razy. Wiem, że warto i że daję od siebie coś najpiękniejszego, bo nas samych.
Za rok powstanie kolejna książka, równie wyjątkowa, niepowtarzalna i od serca.
A Wy jakie prezenty lubicie najbardziej dawać rodzicom ?


A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.