Wojtuś tworzy :) Stópki w ruch :)

by - grudnia 01, 2015



Oczywiście nie tylko Alunia stopami malowała, kiedy akurat sobie ucinała drzemkę do boju wkroczył Wojtuś. On jednak to już całkiem inna bajka, stopami maluje w zasadzie zupełnie samodzielnie. Ja tylko dodaję drobne detale, większa satysfakcja i radość też z pewnością bez porównania większa. Takie samodzielne malowanie ma też dodatkowy plus, zwłaszcza przy łaskotkowych dzieciach, kiedy malujemy sobie sami stopy łaskotki nie istnieją :)

SANIE MIKOŁAJA
Czerwona stopa stworzyła nam sanie, na niej czerwony Mikołajek z kciuków, a przed saniami z kciuka i palca wskazującego całe stadko reniferciów. 
To czołowa praca naszej Mikołajowej galerii :)
Potem flamastrem dodałam drobne detale i gotowe :)





ESKIMOS
Tym razem w ruch poszła stópka brązowa. Potem paluszkiem domalował Wojtuś ręce, futerko i rękawiczki eskimoskie oraz niezbędne igloo w tle. Kiedy brązowa farbka wyschła naniosłam na nią jaśniejszą twarz i czarne detale. I tak powstał nam Eskimos, odnalazł się w naszej zimowej galerii jak we własnym domku ;)


PINGWINKI
Pingwinki tworzyliśmy ze stopy pomalowanej na czarno ale bez środka, który stanowił pingwini biały brzuszek :) Po wyschnięciu czarnej farby Wojtuś paluszkiem dodał szaliczki, czapeczki i pompony a ja pingwinią twarz :)




PŁATEK ŚNIEGU
A na koniec kiedy biała rączka Wojtusiowa, była nam niezbędna do stworzenia anielskich skrzydeł z poprzedniego postu,  stwierdziłam, że może wykorzystamy ją do czegoś jeszcze, nim farba pójdzie pod kran. I tak na fioletowej kartce (technicznej) odbiliśmy łapkę x 4. Powstał cudowny płatek śniegu który natępnie wycięłam, dorobiłam dziureczkę i powiesiłam na drzwiach.
Zimowa ozdoba w 3 minutki :)
Można prościej - chyba nie :)



I tak oto cała nasza galeria zapełniła się pięknymi zimowymi obrazami made by Kusiątka :)
Mikołaj z pewnością będzie pękał z dumy kiedy zobaczy taką cudowną galerię przygotowaną na jego cześć. Wojtuś odlicza dni.
W zasadzie dziś zaczynamy nasze adwentowe odliczanie z kalendarzem. Dziś też przed nami stanie pierwsze kreatywne zadanie, a co to będzie zobaczycie jutro, kolejne w następnych dniach i tak aż do 25 grudnia -  z kilkoma przerwami na dni w których zadania kreatywne muszą ustąpić miejsca tym adwentowym takim jak tworzenie szopki lub wspólna sesja zdjęciowa.
Nie mniej jednak postaramy się tu być z Wami każdego dnia - zapraszamy do wspólnego oczekiwania :)
Wesołej zabawy :)

A może spodoba Ci się także

1 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.