Wilejka - konik na sprzedaż :)

by - stycznia 08, 2014

Mamy do sprzedania:

Klaczkę rasy huculskiej - Wilejka ur. kwiecień 2013 r. maść ciemnomyszata.
Rodzice klaczki wpisani do księgi stadnej koni rasy huculskiej.
Konik dużo czasu przebywa na pastwiskach dzięki czemu
jest zdrowy i wybiegany. Konik jest ułożony, ładnie chodzi w ręku, nie boi się
człowieka, jest ufny i śliczny. Energiczny i bardzo wesoły.

Klaczka posiada paszport oraz potwierdzenie pochodzenia (badania genetyczne)

Cena klaczki: 1900 zł

 W razie wszelkich pytań proszę pisać.

 Koń pochodzi z naszego gospodarstwa agroturystycznego "Kusówka" prowadzącego jazdę konną, zajmującego się hodowlą koni huculskich oraz rolnictwem ekologicznym. Więcej informacji na stronie www.kusowka.rosso.pl







Zapraszamy :)

A może spodoba Ci się także

6 komentarze

  1. Fajne są hucuły. Miałam okazję z nimi obcować, niestety jeździć na nich już nie... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety jestem cykor jeśli chodzi o konie, chociaż kilka razy jeździłam konno. Chciałam Cię poinformować, że nominowałam Cię do Versatile Blogger Award Pozdrawiam Pamiętnik Matki Wariatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O na naszych Hucułkach to nie ma powodów do strachu nasz Wojtuś jeździ i nic się nie boi :))))))))) Dzięki za nominację :)))))))) Troszkę mi zajmie odpisanie :P

      Usuń
  3. Jezu, z miejsca bym brała, gdybym miała warunki. ;)

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.