Apaszka w dinozaury dla wielbiciela Epoki lodowcowej 3 :D

by - stycznia 10, 2014

Ulubiona bajka Wojtusia "Ela dinożalłów" !!!!
Dinozaura mam dopiero w planach szyć i to takiego co odpędzi wszystkie senne koszmary !!!
Ale czekam na czerwony materiał.
A tym czasem dla fana szaleństw na świeżym powietrzu i wielbiciela gadów uszyłam apaszkę :)
Oczywiście nie wszystko poszło tak jak pójść miało więc jest ciut za mała i będzie tylko na tą zimę-wiosnę :) Nie szkodzi, za rok uszyjemy inną :)
A w planach już kolejna kobieco czerwona i kwiecista dla Ali :)


A tu mój pierwszy w życiu wszyty rzep :P





A może spodoba Ci się także

4 komentarze

  1. Ale ładnie Ci wyszło. :) Ja się zbieram na zakup minky, ale ciągle coś stoi na przeszkodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamówiłam 3 kawałki małe 70/50 w 3 kolorach bo parę pomysłów na nie mam :) Ale chyba nie kupię więcej bo ciężko mi się szyje :) Jednak wolę szyć w bawełnie 100% :)

      Usuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.