Kartki Świąteczne z maluszkiem

by - grudnia 03, 2016



Dziś kartki świąteczne z maluszkiem :)


Choinka z trójkątów
Z ozdobnych świątecznych papierów wycięłam 4 trójkąty Ali zadaniem było ułożenie ich od największego do najmniejszego i przyklejenie tak aby powstała choinka. 




Choinka z pasków
Tym razem zadanie nieco trudniejsze ponieważ elementów jest znacznie więcej, a są nimi paski połowa z nich to różne odcienie zieleni a połowa Bożonarodzeniowe papiery ozdobne. 
Zadaniem dziecka najpierw jest stworzenie z zielonych pasków choinki a potem ozdobienie jej paskami z kolorowych papierów ozdobnych.






Kropeczkowe bombki
Na kartce naszkicowałam dwa kółka. Ala wybrała kolory farbek a do wykonania zadania potrzebne nam były jeszcze patyczki do uszu. Zadanie polega na wypełnieniu kółeczek kropeczkami czyli stempelkami z patyczków. 




Bombki wycięłam dodałam kilka elementów i gotowe :)

Guziczkowy wianuszek
Zaczynamy od wycięcia z zielonego papieru okręgu i przyklejeniu go do ozdobnego papieru.
Potem ów zielony okręg dziecko smaruje klejem introligatorskim oraz wypełnia guzikami w odcieniach czerwieni i zieleni. 






Guzikowa choinka
Na tej samej zasadzie co wyżej powstała choineczka, jedyną różnicą było naklejenie na kartce trójkąta. 

Brokatowa choineczka
Wycięłam trójkąt który następnie w formie pasków obkleiłam taśmą dwustronnie klejącą. Zrywałam kolejne paski a Alusia posypywała je brokatem. Tylko tyle gotowe. 

Kropeczkowa choinka
Tak jak bombki powyżej powstała choineczka z kropek. Bardzo prosta praca. Gdyż choinkę po wypełnieniu można po prostu wyciąć, dlatego też nawet jeżeli dziecko nie trzyma się linii trójkąta to i tak praca się uda. 

Coraz bliżej Święta :D

A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.