Labirynty dla przedszkolaków

by - marca 04, 2018


Lubicie labirynty? Ja bardzo, bo rozwijają logiczne myślenie, poprawiają koncentrację, uczą dążenia do celu i nie załamywania rąk, kiedy jedna z dróg okazuje się ślepą uliczką. Uczą też konsekwencji i bystrości umysłu, pokazują, że nie zawsze jest prosto a jednocześnie wciągają i są doskonałą rozrywka dla dzieci (i nie tylko, bo sama także bardzo lubię główkować nad labiryntami). Oczywiście labirynty posiadają różny stopień trudności, zaawansowania i zawikłania. 
Dobrze jest je dobrać do umiejętności dziecka, nie koniecznie do wieku. Bo mój Wojtko już się specjalizuje w labiryntach dla dorosłych, dzięki temu, że swego czasu nic innego praktycznie nie robił, tylko siedział i szukał drogi wyjścia, krążąc po rozmaitych zawijasach.
Tu się zdecydowanie sprawdza przysłowie, że praktyka czyni mistrza ;)



Wydawnictwo Olesiejuk wypuściło na rynek serię, 16 stronicowych labiryntów z zatrzęsieniem naklejek i dodatkowymi wypychankami do zabaw tematycznych
Moje dzieci tematykę wybierały same, choć mogłam strzelać w ciemno.

Jaki jest poziom labiryntów ? Najprościej będzie jeżeli prześledzicie zdjęcia. Dla mojej Ali są one wyzwaniem, czasem na tyle duży ze próbuje oszukiwać, Ale powoli sobie je wspólnie rozgryzamy. Co do Wojtka no cóż, rzucił się na nie z wielkim zapałem, zrobił całość w 5 min i poszedł się bawić.

Nie mniej jednak myślę, że są to bardzo fajne zeszyty dla 4-6 latków. 
Barwne, ciekawe graficznie, różnorodne, nie za trudne ale też nie banalne.

Autor: praca zbiorowa
Strony: 16, 
Format: 21,5x26,5 cm
Rok wydania: 2018 




Autor: praca zbiorowa
Strony: 16, 
Format: 21,5x26,5 cm
Rok wydania: 2018

Długie pałacowe korytarze i galerie, kręte parkowe ścieżki, plątanina bibliotecznych regałów – królewny nie mają łatwego życia… Pomóż im bez szwanku dojść do celu, pokonując wiele łatwych i trudnych labiryntów. 

Jestem przekonana, że każda mała księżniczka da się wciągnąć w taką przygodę. Zwłaszcza że w nagrodę czekają dwie korony i nie tylko... Ale to tajemnica.






Polecamy :)

A może spodoba Ci się także

1 komentarze

  1. Bardzo fajne książeczki dla dzieci, w których mogą popracować nad swoimi umiejętnościami. Każdy rodzic powinien kupować swojemu dziecku takie łamigłówki. Świetnie czyta się Twój blog i mam nadzieję, że kolejne wpisy będą równie ciekawe.

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.